Onsdag

Piss dag. Försov mig, men Fredrik skjutsade mig till skolan än en gång, han var ändå sugen på cola så han hade lika fullt åkt till Kalix idag för att köpa de..
På skolan var det naturhänsyn hela dagen, slappt. Hade sedan prov i maskinlära. Klarade det inte, så det blir omprov..
Jävla skit.


Och du, du behöver inte börja kalla dig själv för "Emma" när du kommenterar.
Vet inte varför du valde just det namnet, men jag vet att det är du.
Du har kommenterat hos mig tidigare, och ditt IP nummer finns med när man kommenterar. Så jag jämförde IP nummer och såg att det var du.
Väldigt barnsligt att skriva någon annans namn.
Det jag skrev ut självkänsla nu!  ... "något att tänka på tycker jag".. Ja, klart jag menar att jag själv ska tänka på de? Vem annars skulle göra det åt mig?
Och om du kände dig träffad, så var det inte ens dig jag hade i tanken när jag skrev det där från boken.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0