Nooooo!

Nu är jag totalt utan röst! Kan nästan inte ens viska! Nog för att jag hellre ska hålla käft än att viska, för viska tar tydligen mer på stämbanden än att prata vanligt.
Rösten försvann när vi åkte hem från Kalix. Satt där i bilen och njöt utav solen, och kände mig riktigt glad trotts att jag är sjuk och inte kan prata. Vänder huvudet åt höger för att se ut genom rutan där, och när jag tittar dit ser jag nyllet på en jävla älg. Var väl typ 1½ - 2 meter bort, om inte mer. Jag blev så jävla rädd så att jag "skrek" till lite av chock, och vipps så var rösten borta :(

Har körlektion imorgon, och vet inte hur det ska gå utan röst.
Som tur är har Fredrik redan åkt och jobbat, så jag har ingen att prata med. Nog för att jag ändå inte kan prata.
Har förbjudit Fredrik att ringa mig, eftersom jag inte ska behöva anstränga rösten.
Köpte mjölk, Kan Jang (stavning?) och glass som jag ska försöka kurera halsen med. Sen blev det ju så klart lite annat också.

Nä, ska nog försöka sova lite. Eller se på tv. är smått obehagligt för halsen är så svullen, och av någon anledning kan jag bara andas genom näsan. Tur att jag inte är förkyld. *peppar peppar ta i trä*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0