Men va fan..

Måste nu börja fixa allt klart här hemma, men går lite sakta då jag inte vill gå igenom köket eftersom Albin spytt.. Varför har han spytt då? - Jo, han har gottat sig från en kompostpåse med gammal mat som har blivit kvar på bron. Och nu har han även ätit upp spyan. Luktar inte alls gott här inne nu..

Dessutom har min mage börjat bubbla igen.. Helvetes jävlar. Roligt att gå omkring med bubblande mage i Luleå.. Nej, ingen höjdare, nu vill jag bara sitta ensam hemma och ha tillgång till toan.
Usch usch usch..

Nej, nu gå och sminka mig, har inte gjort det än..

Och Wiiie, mitt paket från CDON kom igår! Ja, där går 200kr till. Hade totalt glömt bort att jag beställt därifrån. Hade jag kommit ihåg det skulle jag nog inte beställt för så mycket pengar igår.. :/
Jaja, är man dum så är man! ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0