Måndag

AAAAAAH alltid ska det vara något!
Vaknade i god tid, duschade och sminkade mig, hade väldigt mycket tid kvar till att äta frukost, och vad händer?
Jo, Felix börjar tjorva och vägra komma in, som han gör ibland..
Då fick jag börja stressa, försöka få in honom.
Skulle ta mig iväg till bussen, men får kärringstopp tre gånger för att jag är så stressad och bilen inte nog varm..
När jag ska svänga in till Granån ser jag bussen, och försöker hinna hoppa ur bilen innan den kör förbi, men icket. Den bombar förbi mig när jag försöker hinna ut ur bilen.. Jävla skit..

Måste ringa till skolan.. Fan jag får ju inte vara borta mer..
Är väldigt less..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0