Måndag

Huh, idag sov man ganska länge, hinner inte duscha.. Men det är inte så konstigt att man sover länge om man är uppe till tre på natten och pluggar.. Har ännu inte sammanfattat färdigt allt.. Väldigt mycket att ta in. Men bara jag får godkänt så är jag nöjd.

Måste snart börja försöka göra något utav håret, det är så smutsigt..
Dem ringde även från vårdcentralen, ingen kurator idag, nu pga vab.. åååh.. Nu får jag säkert vänta 1½ vecka till innan jag får träffa henne igen.

Av någon anledning är jag hes som fan.. :/
Och Fredrik har haft feber i natt igen.. Stackars liten :(
Han som alltid säger att han aldrig blir sjuk, ja, nu får han få bita i det sura äpplet!

Nåja, nu läsa bloggar snabbt och sedan börja fixa mig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0