Lördag

Nope, jag är inte friskare. Äter medicinen helt i jävla onödan för den hjälper då ingenting.
48 timmar skulle det ta innan man märker lite skillnad, det har nu gått 72 och jag känner fortfarande ingenting. Förutom smärta överallt.
Jag har inte ätit något sen i söndags heller, förutom lite yoghurt. Jag är vrålhungrig, men kan inte äta.

Jag orkar fan inte längre. Har inte råd att vara borta från skolan mer, och om jag är sjuk när det är dags för teori och uppkörning, då kommer jag kugga och då har ca 1000kr gått åt ingenting.
Kan inte ens plugga pga febern.
Fan jag hatar detta.

Drick varmt, drick kallt, ät lite kallt glass, inhalera lite.. bla bla bla
Ingenting hjälper ju. Glassen hjälper medans jag äter den, men så fort den är slut så är halsen dålig igen.
Febern går inte att göra något åt.

fy fan vad less jag är.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0