kväll

Dra mig baklänges! Jag har ingen feber!
Snacka om att det är skönt att första gången på en vecka att inte frysa eller svettas som en gris!
Nu får jag säkert ångra mig för att jag blir så här glad, och så får jag feber igen. hehe.

Hostade som ett psyke tidigare idag, hade knappt nå pauser för att andas. Fredrik fixade fram lite super delux hostmedicin, och jag har inte hostat så mycket sedan dess. Hur skönt som helst.
Kunde till och med åka in till Kalix och trycka i mig nästan en halv pizza.
dock blev jag lite dåsig i huvudet av hostmedicinen, sedan fick jag någon matchock av pizzan, sockerchock av Coca colan och sedan en snusfylla på de (har inte snusat på flera dagar pga febern). Så jag satt där snurrig och glad i 123:an påväg hem. Hehe.

Nu när jag känner mig kryare och gladare, så kan jag passa på att säga att min bil har gått igenom besiktningen i måndags! yey! :D
Bagageluckans lås är jävligt skumt nu när det varit så här kallt.. Jag är så dåligt på att förklara sånt där, men eftersom det låset fuckar, så börjar dörrlåsen också fucka sig. Så efter besiktningen skulle Fredrik på Druggen och köpa dricka åt mig.
Vad gjorde han? Jo, han lämnade nyckeln i bilen och gick in på druggen.
Vad hade hänt när han kom ut? Jo, alla dörrar var låsta... Och nyckeln inne i bilen.
Vi har inga fler nycklar heller. haha. Fredrik fick som tur var tag på en som kunde komma och lirka upp dörren på nå sätt och Fredrik fick hem bilen hel :)
Så i tisdags var han och gjorde 2 nya nycklar till min bil, och 2 st till 123:an. Så nu har jag 2 bilnycklar i min nyckelknippa, 1 till min och 1 till 123:an ;) yey :D

Imorgon ska Fredrik och bytta vattenpump på min bil också. Ska bli skönt, då kan vi använda min varma pärla igen istället för den där 123:an som är såå kall :D haha.

Njää.. Nu ska jag vila och försöka bli trött så man kan gå till sängen och sova.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0