Klorin <3

Åååh jag älskar klorin!
Visst, inte roligt att det luktar badhus här hemma, det börjar typ klia på kroppen av bara lukten.. Är lite allergisk mot klorin, får torr hud, det kliar som fan över hela kroppen och brukar få utslag på låren när jag har badat..

Tog mig en timma att skrubba toan. Men nu är den skinande ren! Hur fint som helst!
Har även skurat hallen. Har löst lite Sudoku medans jag väntat på att golvet ska torka, men nu verkar det vara torrt, så ska sätta in alla grejer i hallen igen och sedan få upp Fredrik från soffan, han ska få fixa hyllan i sovrummet :)
Jag är pedant och brukar vela göra det mesta själv så att det blir gjort på rätt sätt (mammas fel! haha), men dammtorka, det gör han tamejfan bättre än mig! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0