Hick hick

Har varit soffläge i princip hela dagen.. Tvättat två tvättar och gjort middag är väl det enda vettiga som är gjort idag..

Jag lär mig aldrig, jag ska INTE stressa när jag äter, ska INTE resa mig upp direkt efter att jag ätit osv. Men jag lär mig det aldrig. Om jag gör detta, då får jag en sådan jävla hicka.
Direkt jag reste mig upp från stolen så kom hickan.. Tog typ 10 minuter innan den slutade.
Har legat i några timmar och myst med Fredrik framför tv:n, och nu när jag reste mig upp så kom hickan tillbaka.
Allmänt jävla irriterande..

Nå, nu ska jag, min irriterande hicka, Fredrik och hundarna ut.
Vi ska hämta in ved. Tråkigt. Måste stå där och hålla i ficklampan medans Fredrik klyver veden. Samtidigt måste jag hålla koll på Felix så att han inte springer ut på vägen. Springa ut på vägen och irritera mig, det är hans nya påhitt..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0