Handla

Nu ska vi iväg mot Kalix!
Ska handla lite och så ska Fredrik bjuda mig på mat ^^  Blir väl 11:ans, om det ännu har öppet, har för mig att dem stänger 21.. Så det ska bli gotti!

Berättade nu för Fredrik om vad jag beställt, han var så nyfiken och tjatade på att han ville veta :)
Han verkar inte ha något emot de, mer än att korten står på engelska och sen att han har dålig fantasi.. Som tex om han skrapar fram att han ska tappa upp ett bad och ge mig en mysig kväll.. Hur fan ska man då göra om man inte har ett badkar?! :D haha.

Sen blev vi lite skeptiska till "busiga nätter". Vi kollade omkring på nätet och så stod de om något pärlhalsband. Höhö.. För det första så har jag inget pärlhalsband och för det andra är nog ingen av oss så kinkiga ;p haha.
Men vi får väl oss ett gott skratt!! :D

kurr kurr! Nu sätta mig i 123:an och bomba iväg mot kalix!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0