Fuck fuck fuck..

Fan vilken ångest!
Vet inte alls hur jag ska göra imorgon.
-31 här nu.. Blir bara kallare och kallare hela tiden. Fan.
Jag skulle kunna åka med bussen på morgonen till skolan, men vi börjar 8.00 på fredagar, och eftersom jag åker buss och måste gå en bit till skolan så är jag inte där förrän 8. Tänk så kommer jag dit och så har Arne redan hunnit åka?
Jag kan stanna hemma och vänta på att Arne kommer och plockar upp mig, men om det är för kallt så kommer han ju inte.
Hur ska jag då ta mig till skolan? Nästa buss går inte förrän vid 15 (?) tiden till Kalix.

Får sådan ångest av sådant här.. Men hey, om det är över -30 (!), då far nog inte Fredrik och jobbar, och då kan han kanske köra mig!
Yes, nu lättade ångesten lite.
Ska ta och lägga mig i sängen och försöka sova trotts klumpen som satte sig i magen pga det här. Måste plugga till provet, har varken tid eller orken till att hålla på och göra en massa omprov.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0