Fredag.

Vaknat kl 6, som vanligt de senaste dagarna. Kan fan inte sova om nätterna. Har fortfarande feber och funderar på om jag ska ta och kontakta vårdcentralen igen och se om det finns något man kan göra, orkar fan inte mer.
Började gråta för ett tag sedan för att jag är såå trött. Orkar fan inte mer. Vill sova hela natten. Inte vakna av att jag är kladdig av svett men ändå fryser arslet av mig, och hostar som ett jävla as.

Ska snart börja åka in mot Kalix. Har körlektion.
Måste sedan avboka min tid hos kuratorn, går inte så bra att sitta där och prata när man måste spara rösten till nödsituationer.






Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte, Jag bryr mig inte...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0