Fredag

Äntligen fredag!
Och jag är så stolt över mig själv, har varit på skolan 4 av 5 dagar! Super! :D

Vaknade vid 6.30, kollade på termometern och såg att det bara var 25 grader. La mig ner i sängen igen och sov till 8. Vid 8.30 kom Arne och plockade upp mig.. :) Hann dock inte äta frukost :( Skulle äta en risifrutti, men hann bara ta två skedar och sedan såg jag bussen komma. hehe.

Väl vid maskinerna så ville min inte starta först, men sedan fick Arne igång den. Sedan var det bara att ställa sig och tanka. Fy fan. Stå och pumpa diesel är något jag inte vill göra igen. Tappade känseln i kinderna. haha.
Var tvungen att värma upp kranen ganska länge eftersom det var så kallt.. Hann typ inte göra något. Men fick mig lite träning i alla fall :)
11 åkte vi till skolan, åt lunch. Hittade inte alls mina naturkunskapspapper.. :/
vid 12 åkte jag med Arne tillbaka hem. Han skulle tillbaka och fortsätta skota.

Har klyvt lite ved, och håller nu på och försöker få upp lite värme i stugan :)
Ska läsa lite bloggar och sedan ska jag läsa lite i körkortsboken. Senare blir det att plugga naturkunskap.. Sedan fixa lite med svaren på nå frågor som har med skotningen att göra. Prov i det v.9 tror jag de var.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0