Fredag!

ÄNTLIGEN HELG!!

Vaknade 7, sminkade mig inte, borstade bara håret, satte på mig varmare kläder och sedan körde Fredrik mig till bussen. Hann hur fint som helst! :)
På skolan satte jag mig och väntade på Egon. Fredagarna kommer från och med förra veckan att tillbringas ute i skogen, sittandes i en skotare ;) Nice nice. Man får hoppas på att man kommer igång med kranrörelserna och de..
Idag gick det bra så länge någon satt med mig i skotaren och pratade och förklarade..
I början satt Svarvare med mig, men sen skulle han också köra så han traskade iväg och hämtade en egen maskin.. Efter någon minut så kom Egon och började förklara.
Vi kom fram till vad jag ska träna på nästa fredag osv..

Under den stunden jag fick sitta ensam, gick det åt h-vete. Timmret blev som ett enda plockepinn på vagnen.. Trodde också att jag skulle ta sönder grinden där ett tag..
Tänkte fan ge upp. Allt kändes hopplöst. 
Tog fram min mobil, och läste ett sms jag sparat i utkast: "Jag är duktigt och har goda möjligheter"..
Läste det igår i Självkänsla nu! .. Man ska intala sig bra saker ca 3 gånger om dagen, tills man tror på det själv.
"Jag är duktig och har goda möjligheter", de är det jag ska intala mig själv när skolan känns tung.

Annars, så ska jag intala mig själv: "Jag behöver inte oroa mig, allt löser sig till det bästa"..


ska nu ta och läsa lite bloggar, sedan ska jag fixa lite lunch..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0