......

Pluggat körkortsteori, varit i Kalix och handlat, sett några avsnitt av Teen mom.. Precis duschat.
Sitter nu och hoppas på att denna kyla håller i sig, så att jag inte behöver fara och skota imorgon ;) Hehe.

Ja, de är det som händer imorgon. Vid 8.30 kommer Arne och plockar upp mig här utanför, eftersom vi bara är en liten bit härifrån och skotar :) Såå skönt!
Smarta jag kom på att jag måste till skolan imorgon ändå, har totalt glömt bort att ta med mig Naturkunskaps grejerna hem, och det är ju prov på måndag! :O
Så, jag tänkte att jag ska åka med till skolan sen när vi slutat, så att jag kan hämta grejerna. Sedan får man se om jag hinner hem med tidiga bussen. Annars får jag försöka hitta på något att göra till 15.30 bussen..

Neeej. Nu kom jag på. Det får INTE vara kallt imorgon så att det inte blir någon skotning. Annars tar jag mig inte till skolan så att jag kan hämta grejerna jag behöver!! Satans jävlar..
Japp! Där rök mitt humör.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0