Bowling

Har försökt logga in flera gånger på bloggen tidigare idag, men har inte gått..

Nåja. Lite före 18 tiden åkte vi till Granån, hämtade upp Emilia och sedan åkte vi till Kalix för att bowla lite. Om jag ska vara ärlig så var det premiär för mig idag!! Har aldrig bowlat tidigare :) Roligt var det i alla fall.
Är ju inte den som vill göra saker när andra ser på, men efter en halvtimma så brydde jag mig inte lika mycket om dem och jag kunde släppa loss och ha roligt :)
Var då jag, Fredrik, Emilia och Ricke.S :)

Efter bowlingen så for jag, F & E och åt på kina :) Var svinhungrig men orkade knappt äta något..

Ser nu på när Felix dampar loss på en hushållsrulle :D så jävla söt! hehe :)
Börris <3

Jaja. Ska kolla lite bloggar, sen blir det nog att lägga sig på soffan och sova. Är svintrött :S

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0