Bara glömma allt..

Har gråtit i typ 30 minuter nu.
Febern bara stiger hela jävla tiden, så måste avboka körlektionen som jag har imorgon.
Måste även vara på en lektion imorgon, men med feber kan jag ju glömma de.
Får inte vara borta från skolan, men är det ändå. Jag är ju sjuk. När jag kommer tillbaka till skolan så kommer jag se en lapp på anslagstavlan där det står att jag ska kontakta Katarina. Då kommer hon säga att EVK kommer kopplas in. Då ryker mina bidrag, och jag kommer bli återbetalningsskyldig.
De kommer garanterat ta med föregående månader då jag strulat, så jag kommer vara tvungen att återbetala ca 20.000. Vars ska jag få dem pengarna ifrån?!
Allt kommer att bli skit, bara för att jag blir sjuk. Jävla fitt arsle.

Körkortet är ju bara att glömma. Jag behöver den här körlektionen, för det kan vara min sista innan uppkörningen.
Eftersom jag har feber så klarar jag inte av att plugga till körkortet, allt bara snurrar i huvudet.
Körlektion måste jag ha innan uppkörningen eftersom jag vill repetera med Janne lite saker.
Blir jag återbetalningsskyldig nu pga att jag varit borta pga sjukdom, då är det bara att sälja min fina bil, och sedan skita i körkortet. finns inget annat val.

Just sådana här saker får mig verkligen att må dåligt. Men ingen fattar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0