Torsdag

Torsdag idag då. Fy fasiken vad dagarna flyger förbi! Det var ju nyss jul?!

Nåja. Idag har det inte hänt sådär jätte mycket.
Varit in till Kalix och "shoppat" lite till ;p hehe. Fredrik for in på systemet och jag stannade på Fritz olsson för att kolla på örhängen :) Är så less på de jag haft, har haft dem i flera år. Så nu fick jag mig äntligen nya :) Direkt vi kom hem så bytte jag örhängen, och insåg hur konstiga mellanrum det är mellan hålen.. Så ska ta bort två av de gamla och göra nya hål. Nå, det är framtidens världsproblem :p

Sitter nu och väntar på att tv:n ska bli ledig, men det lär den inte bli på någon timme. hehe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0