Tisdag

Att jag inte förstod igår att jag håller på att bli sjuk. Prosit hela eftermiddagen/kvällen. Lagom till jul, är ju inte ovanligt att jag går och blir sjuk när jag verkligen inte vill det.
Måste försöka kurera mig så gått det går, vill inte ligga hemma och vara sjuk hela julafton :( Ska dessutom jobba på lördag kväll och jag behöver ju pengarna! Sen så ska jag inte göra det jag brukar göra på jobbet, dvs städa, utan jag ska stå i garderoben denna gång. Hoppas hoppas hoppas att jag inte blir dödssjuk som vanligt!

Sovit bort hela dagen idag, skulle egentligen varit på innebandy turnering idag, men tog mig inte upp ur sängen för att jag kände mig krasslig.
Ska nu gå och fixa bort lite disk från köksbänken, ska göra köttfärsbiffar idag. Måste rättare sagt, har haft köttfärsen i kylskåpet i några dagar nu. Har en stek som jag också måste kasta in i ugnen..

Lika bra att ta tag i eländet nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0