Söndag

Orkade inte uppdatera igår, var såå trött efter att ha gått runt överallt.. hehe.
Gårdagen började med att vi sov för länge, började stressa och fixa allt innan vi blev hämtade av F's mamma och lillebror. Åkte till Happis för att shoppa lite. Som vanligt gick det lite mer pengar än det var tänkt!
Var först på DjurMagazinet, beslutsångest över vad jag skulle köpa för fiskar/växter. Med Åsas hjälp fick jag mig fin fina fiskar och är jätte nöjd :D Växterna är fina än så länge, blir säkert finare när de tagit sig lite i akvariet :) Och när vattnet blivit normalt, just nu är det gul/brunt från roten :p hehe.
Var på IKEA och shoppade lite, får visa bilder sen.
Rusta och köpte lite nödvändigheter.
Jag blev skjutsad hem till mamma för att färga håret och noppa och färga ögonbrynen på Ronja. Tog sin lilla stund, och ajaj vad jag hade ont i knäna och ryggen innan jag väl fick sätta mig ner.

När jag nästan var klar med Ronja kom Fredrik, Ewa och Simon dit, till mamma alltså. Hjärtat riktigt bankade jag nervös var jag!
Varför var jag nervös? Jo, ALDRIG har en killes föräldrar träffat mamma. Dem kanske har sett varandra osv, men icket att jag låtit dem komma hem till mamma och hälsa på osv. Eller jag har inte förbjudit det, men har absolut inte uppmuntrat en sådan träff heller.
Varför de då? Jaa.. Jag vet inte, av rädsla helt enkelt tror jag. Rädsla för att vara mer seriös i förhållandet och att det ska göra mer ont sedan om det tar slut..
Men men. Detta besök gick fin fint, vi fikade och det var ingen krystad stämning, så jag har ingen klump i magen. Sedan känns det inte heller så fel att mitt och F's förhållande fördjupats lite mer :) Vi har ju som inga planer på att gå skilda vägar så :)
Sitter nu istället och funderar på någon slags familjemiddag, Fredrik är med på idén, men det finns ETT problem, ett STORT problem.. Vi har ett litet hus, hur ska alla rymmas?!
När F's familj är här ryms vi precis vid köksbordet. Om min familj kommer hit, ojoj. Finns ingen plats xD Nå, vi får försöka klura ut något ;) Typ att barnen äter först :)

Men men men.. Idag lär det inte hända mycket. Kanske gör lite köttfärsbiffar med massa lök som vi kan frysa ner :) Är så skönt när man gjort storkok!
Ska nu gå och kramas med min gubbe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0