Onsdag

Ont i ryggen, ajaj..
Kom försent till skolan, Lotus trottsade mig på morgonen och ville inte hoppa in i bilen. hehe. Nå, ingen skada skedd.
Haft religion hela dagen, eller hela och hela, slutade före 13. Hoppade in i bilen direkt efter att jag slutat och for till "stan" för att köpa lite saker till Fredrik julkalender :D Har slagit in dem och nu saknas bara 5 paket, men dem håller jag på att göra, men kommer vara klar med dem tills det är dags att han ska få dem :)

Annars funderar jag på vad fan det är som luktar här inne i vardagsrummet. Luktar en blandning av kattlåda, grus och kattpiss. Fredrik har börjat tro att någon av katterna kissat på soffan, för Felix går alltid till samma sida på soffan och nosar..
Om det är kissat så är det Selma, har kommit på henne 2 gånger när hon kissat i ett hörn i vardagsrummet, och nu när hon inte kan kissa i det hörnet längre efter att vi bytt soffa så har hon kissat i ett annat hörn. Skrubbat golvet med klorin sist jag såg en kisspöl där, men nu har det börjat lukta igen, fast inget kiss i det där hörnet. Ska nog ställa mig på knä och trycka näsan mot soffan som Felix och sniffa och se om det är kiss på soffan. Om det är kiss på soffan, då åker Selma härifrån.
Jag tog inte Selma hit frivilligt, var hon som kom hit, och kom in i huset när man öppnade dörren. Vet fortfarande inte vems katt det är, men jag tänker fan inte ha någon annans katt här som kissar på en ny soffa som kostat hur mycket som helst. No no. Inte när vi väl tagit oss råd att köpa en ny soffa.

Nä, ska sniffa soffa nu. hejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0