Onsdag

Lyckades vakna vid 12 tiden! wohoo! Hade ställt alarmet på 10 men jag insåg att det är bättre att jag sover tills jag vaknar av mig själv, så att jag kanske undviker att bli mer "sjuk".

Var uppe till 3-tiden i natt ;D Bakade Lussebulla! Attans vad gott det var med nybakat! Hade bakat tidigare men jag är lite bortskämd och måste ha en köksassistent för att orka baka bulla osv ;p Fredrik åkte och lånade sin mammas så nu ska jag passa på att storbaka :D
Ska ta tag i disken och sedan ska jag sätta igång och göra vaniljbullar :) Måste skicka iväg Fredrik till Sangis för att köpa kanel :) Glömde totalt bort kanelen när vi var och handlade igår :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0