Måndag

Denna dag började ju bra. Vaknade halv 6 och gick på toa, men tyckte det var alldeles för tidigt att stiga upp, så la mig i sängen igen med mobilen i handen för att vänta på alarmet. Icket att alarmet kom. Trodde jag.
Jag somnade och då måste jag ha släppt mobilen. Vaknade och började leta som en dåre efter telefon för att se vad klockan var. Icket att jag hittade mobilen. Vart var den? Jo, Fredrik låg på den. Inte så konstigt att jag inte hittade den.. och då var klockan redan efter 11. FAN.

Nå, suttit här med fet ångest över att jag inte tog mig iväg till skolan på morgonen. Ska vara på skolan till 16 tiden för ett möte, så får man höra vad domen blir..
Annars har jag straffat mig själv med att skotta gården. Fyfan säger jag då bara. En liten snöskyffel och en stor gård, det går verkligen inte ihop. Inte ens orkat hälften typ. Armarna är som spagetti.

Nu piper tvättmaskinen. Ska gå och tömma den och sätta på en till tvätt..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0