Måndag

Måndag igen då.
Skolan gick ganska fort idag, men blev så förbaskat trött efter lunch så jag trodde att jag skulle somna på lektionen. Var på gränsen till att fara hem och sova, men jag lyckades hitta envisheten och stannade hela dagen. Bravo!

Väl hemma har jag inte gjort något. Gjorde en snabb middag, var så hungrig när jag kom hem.
Sedan bara suttit vid datorn.
På tal om datorn, fyfan vad less jag blir på kommentarerna jag får på bloggen! Idag hade jag fått 5 kommentarer på engelska, och det var kommenterat i gamla inlägg, och kommentaren hade varken med inlägget eller bloggen att göra. Har hållt på såhär ett jävligt bra tag, och ändå så har inte statistiken höjts någonting heller.
Blev så less på dessa kommentarer (de där personerna länkar till olika hemsidor som inte ens finns, och med mailadress som låter som nå skumt), så jag har blockat deras ip adresser. Ruskigt störande.
"This site were wery useful, thank you for the information!".. "I found a lot of information, Thans to the owner of this site".. Alltså? Vad fan är de för nå kommentarer? Låter som om detta vore någon jävla fakta blogg.
Nä, något skumt är det med de där kommentarerna.

Nå, nu ska jag gå och börja fixa lite här. Ska på ett tag till Fredriks föräldrar och fika, Fredriks pappa fyller år idag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0