Lördag

Varit hos mommo idag, trevligt var det! :)
När vi kom dit så höll mommo på och baka Anisbröd! Så vi fick äta varma, goda Anisbröd med mjölk! Nom nom! Fick även med en ganska stor påse hem ;)
Mommo hade sytt klart gardinen som jag velat ha i ena köksfönstret :) Sen blev det kvar lite av gardinlängden så de hade hon gjort en duk av :) Så nu har jag en duk till vardagsrumsbordet såhär under jul :)
Satt och fikade hur länge som helst, kändes som att magen skulle spricka :D Nu ser magen ut som en ballong ;p haha. Sedan satt vi och pratade :) Fredrik pratade på för fullt med Eero (plast morfar) :) Eero visade honom bastun han byggt och pratade på en massa om bygg osv :)

Efter besöket hos mommo så åkte vi och shoppade lite ;p Fredrik handlade lite el-artiklar på Rusta, jag fick mig nytt grus och en stor rot till mitt stora akvarium från Djurmagazinet :) Alltid lika trevligt att komma in på DM, personalen är så trevlig :) Speciellt roligt är det att prata på med Åsa, blev att snacka en massa om firrar, och fått mig rejält med tips :D Det gillas!

Ska nu ta och försöka få flyttat mitt lilla akvarium så jag kan börja mixtra med det stora :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0