Hemma

Behöver jag säga att mina fötter gör skit ont? Knappt suttit något under de 9 timmar jag jobbat.
Hade väldigt roligt, skulle lätt kunna göra om det fler gånger! Stå i garderoben var väl inte så roligt när folk blev arga för att det tog tid. Gjorde mitt bästa och så fort som möjligt, men det var tydligen inte bra nog vissa gånger.
Pms monster i mig exploderade en gång och fick ryta till, slutade med att jag fick en hundring i fickan xD haha. försökte ge tillbaka den, men gick inte. 
Nog om de. 
plockade även flaskor och glas. 

Att jobba natt är ändå inte så pjåkigt :) Speciellt inte när man har roligt :) Skulle nog inte tveka till att tacka ja till ett heltidsjobb inom detta yrke :) Även om lönen inte är den bästa. Sådant skiter jag i, jag vill bara ha ett jobb som jag tycker om och trivs med :) 

Ska nu lägga mig på soffan och se på tv. Ska sova på soffan, ids inte gå in i sovrummet och råka väcka Fredrik :) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0