Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Vilket sammanträffande att det blev dag 18! För det måste nog vara min 18:e födelsedag som är min favoritfödelsedag än så länge!

Som de flesta vet så hämtade jag Felix dagen före min födelsedag, och han är den bästa presenten någonsin!
Jag låg och myste med lillkorven nästan hela dagen. Vi var förbi till Granån och där låg jag också i soffan och myste med honom i soffan. hehe.
Har lite dåligt minne, men kommer åtminståne ihåg att vi var på ishallen och kollade på hockey. Är inte säker, men har ett svagt minne av att det var Fredriks lillebror som spelade. Och kommer jag ihåg rätt så var lille Felix med, vi smugglade in honom i Fredriks jacka ;D haha.

Det var en väldigt mysig födelsedag :) Att man fyllde 18 år också var ju inte illa pinkat :) hihi.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0