Dag 06 - min dag

Min dag har varit otroligt seg. Inte för med sig något bra och ångesten sitter fortfarande kvar.
Kommer inte ihåg vad klockan var när jag äntligen tog mig upp ur sängen.
Varit ute med hundarna på gården.
Ätit en gång idag, rostade mackor med marmelad och ett glas oboy.
Suttit vid datorn.
Städat toaletten och slängt på någon tvätt då och då.
Varit in till Kalix en sväng för att köpa soff rengöring. Får se om jag känner nå mer kisslukt från soffan. Visade sig att Felix markerat soffan på ena sidan, precis där Selma varit och kissat på golvet, så därav anledningen till att han lyft benet mot soffan.

vad mer har jag gjort? Dammsugit huset och undvikit min mobil. Ville inte titta på den då jag förstod att det skulle komma sms från någon lärare när jag inte var med på klappjakten idag. Kändes lika bra att låta bli mobilen idag, för att slippa ytterligare ångest.

Funderar på om jag ska orka duscha, men känner mig trött och slö. Kanske lägger mig i sängen snart.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0