Trååk

1. Tre namn jag lyssnar till: Sandra, är väl de enda jag blir kallad.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: När jag väl bestämt mig för att göra något, så gör jag de.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är lite för bekväm.

4. Detta är jag rädd för: Insekter av alla de slag.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sömn, mat & kärlek

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Vet inte.. Bara man vill, och försöker, så kanske man kan.

7. Detta tycker jag om att göra: Läsa, hålla på med mina djur, baka..

8. Detta vill jag göra just nu: Få klart vardagsrummet.

9. Bästa känslan: När man är lycklig.

10. Värsta känslan: När det händer något obehagligt.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Han ska ha humor, vara snäll och hjälpsam. Utseendet ska inte spela så stor roll, bara det klickar och man känner sig dragen till personen :)

12. Är jag kär just nu: Åh ja!

13. Jag vill gifta mig: Vet inte, tror de :)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, kanske resa runt lite, köpa ett större hus som jag trivs i.

15. Min käraste ägodel: Djuren är ju egentligen inte någon ägodel, ser dem mer som mina barn ;p hehe.
Har många kära ägodelar.. Alla mina foton, mina böcker..

16. Något jag vill ha i present: Brukar inte önska mig något speciellt i present :) Fast i och för sig så har jag nu önskat mig en bänkdiskmaskin! ;)

17. Detta har jag på mig just nu: Ett linne och mjukisbrallor.

18. Favoritkläder: Sköna kläder.. Som en mysig huvtröja (måste vara med dragkedja), och nå mysiga byxor.

19. Favoritdjur: Hund! Absolut hund!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Har blandad musiksmak.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Vet inte, har så många :)

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämnet/kursen: Vill inte tänka på skolan just nu.

23. Stjärntecken: Stenbock

24. En bok jag gillar: Twilight serien! <3

25. En film jag gillar: Twilight filmerna ;)

26. TV-program jag gillar: True blood (hallå vampyrälskare!?), Unga mödrar, Våra bästa år, Simon & Thomas.. m.m

27. Favoritdoft: Rengöringsmedel-citron eller lime.. Annan doft är nog vanilj, för de mesta.

28. Detta äter jag gärna: Lax!

29. Dricker helst: Ramlösa :)

30. Favoritgodis: Blandat

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Italien, USA & Storbritannien :)

32. Färgen på mina ögon: Blå.. typ?

33. Min längd: 164 centimeter.

34. Jag tror på: Inget speciellt.

35. Jag spelar: Alltid på Spela.se ;)

36. Person jag beundrar: Kommer inte på någon för tillfället.

37. Så här bor jag: I ett litet hus med Freddis.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga, jag har kastat ut dem ;)

39. Det här tänder mig: Freddis <3

40. Det här gör mig avtänd: För mycket kroppshår. uäck!

41. Favoritfärg: Lila!

42. Favoritcitat: vette fanken.

43. En hemlighet jag vet: Inte så många.

44. Den bästa present jag fått: Den jag köpte åt mig själv på min 18års dag - Felix! <3

45. Senast köpta skiva: Kommer inte ihåg när jag köpte en skiva senast.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: från midjan och neråt, typ.

48. Udda förmåga/egenskap: kommer inte på något nu.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En hund kanske? Eller en häst? Eller en gepard :)

50. Kan man älska flera stycken på samma gång: Jo det kan man väl.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0