Söndag

Somnade på soffan i natt, och Fredrik verkar inte ha väckt mig innan han gick och la sig i sängen, så jag vaknade upp på soffan vid 5 tiden men orkade inte gå och lägga mig i sängen..
För en timme sedan så hörde jag Lotus skälla och gnälla inne i sovrummet, men ingen Fredrik steg upp, så jag fick stiga upp och gå ut med sötkorven :)

Just nu känns halsen liiite bättre. *peppar peppar ta i trä*.
Men jag låter som en pojke som kommit in i målbrottet.. :/
Hoppas att det försvunnit till imorgon, för annars kan jag inte fara dit. Ska vara ute i skogen hela dagen, och mår jag som jag gör nu, så blir det bara värre av att gå runt i skogen en hel dag.
Typiskt mig att bli sjuk när jag verkligen inte får bli de.. :(

Nä, ska nog gå till köket och fixa mig varm nyponsoppa och några mackor :) Man blir ju inte friskare av att inte äta något.


Stackars sjuka mig :(
Meen, där är min nya tröja! Löve it!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0