Onsdag

Sovit på tok för länge idag, men inte så konstigt med tanke på att jag låg vaken till efter tre i natt och läste sista boken i Twilight serien ;) hehe. Inatt skrev jag ju att jag är inne på andra varvet, men är inne på de tredje, tekniskt sett. Läser ur den första boken åt Fredrik :) hehe.

Vet inte vad som händer idag, hade tänkt kasta in ved, men ids inte nu när det regnar så mycket.
Kanske blir att åka in till Kalix en sväng och handla lite, mjölken är slut..

Fredrik kom hem vid halv tio imorse från jobbet. Med sig hade han en skolkatalog från när han gick första året på Furuhedsskolan. Satan vad liten han var! :D Såg ut som en liten pinne på bilden, kände knappt igen han förrän jag kollade lite extra på näsan och ögonen :p hehe.
Tänk att det är typ 8 (?) år sedan han började gymnasiet! Fan, han är gammal xD haha!
Sen när han sa att han har 15 år kvar tills han blir 40, så fick jag nästan panik och försökte somna om xD Vill inte att han ska bli gammal.
Man får ju skylla sig själv som går och blir kär i en kille som är 6 år äldre, tyvärr.. :p hehe.

Ska nu kolla lite tv, sedan gå och mysa med Fredrik :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0