Korkade jag!

Att man kan vara korkad! Jag borde ju ha förstått varför Lotus helt plötsligt vill bita i saker. Syftar då mycket på min älskade usb grej till mobilen som fick gå offer för hans tänder.
Ja, det jag försöker säga är att min lilla prins har börjat tappa tänder :D Hur sött som helst nu när han har tappat en framtand och den bredvid är lös som bara den :D
Hoppas jag hinner få tag i en av hörntänderna när han tappar dem :)

Felix tänder lyckades jag inte få tag på, de var så pytte pytte små så man såg dem inte när de låg på golvet :( En gång så svalde han en tand innan jag hann få tag på den. haha.

Nu ska jag se på när Fredrik isolerar lite och sätter fast fodret runt fönstret :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0