Torsdag

Ingen skola för mig idag, har sovit fruktansvärt dåligt och i morse när Fredrik väckte mig så var jag tjock i halsen och så känner jag i bihålorna hur förkylningen har satt igång.
blir så jävla arg över att jag blir sjuk igen. Har fortfarande vinterjackan på mig när jag är ute eftersom jag inte vill börja klä av mig bara för att det är varmare ute. Har aktat mig för sådana som är sjuka.
och så blir jag sjuk.. Jävla piss.
Har inte pussat Fredrik på flera dagar och tvättat händerna ofta, men ändå så kommer det här.. Fattar fan inte.
Något är det som ligger bakom detta. Jag orkar fan inte vara sjuk nå mer.

Funderar på om jag ska åka in till Kalix och se om jag hittar något kosttillskott som jag kan ta. Eftersom det inte blir att vi köper grönsaker, frukt osv. Så måste jag ju få i mig alla vitaminer jag missar på något sätt..
Kanske håller mig frisk längre då?

Nä, nu ska jag sätta på mig långkallingarna under byxorna, och sedan tröjan och jackan, sedan ska jag sätta mig på bron och suga åt mig lite vitaminer från den lilla sol som lyser för tillfället.
Jävla sol, går i moln så fort jag vaknar..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0