Projekt.

Jag och mina projekt.
Skulle måla om spegelramen, om Fredrik lyckades sätta ihop den igen eftersom den var trasig.
Nope, det gick inte att få ihop den igen.. Alldeles snett och jävligt.
Nå, får leta efter en spegel någon annanstans som jag sedan kan måla om :) Mamma kanske har ;) hehe.
Annars har jag börjat på ett nytt projekt. Orkar inte förklara så får lägga in bild sen någon gång.
Väntar nu på att grundfärgen ska torka, borde vara torr nu så jag kan dra på första lagret med färg.

Nu känner jag att förkylningen är på G. Usch! Är ju inte många veckor sedan jag blev av med min hosta ju! :(
Halsen känns väldigt konstig och har nyst flera gånger så att näsan börjar kännas sådär förkyld.
Har skördare imorgon på skolan, men funderar på att åka dit på morgonen och säga att jag är på skolan istället eller nå. Vill INTE vara utomhus i flera timmar när jag håller på att bli sjuk. No no, det gör bara saken värre.

Nå, ska nu ta och kolla om grundfärgen har torkat, om den gjort det ska jag kasta på andra färgen :)
Senare blir det Andra avenyn och True blood! :D Love it!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0