Paow!

Jag måste bara säga de! Paows bröst är tamefan de mest perfekta brösten någonsin!
Ni som hänger med i bloggvärlden och läser tex Paows blogg + skvaller bloggar, ni kan inte ha missat hennes bild där hon sitter och håller för sina bröstvårtor!

Jag är inte någon sådan som brukar titta på sådant här, men gick ju inte att undvika när jag skulle läsa Paows blogg.
Jag vill så förbannat ha hennes perfekta bröst! Lagom stora och fina! ojoj. Bättre än mina hängtuttar med massa bristningar...
Ja, jag sa hängtuttar.. Men inte konstigt när man gått upp och ner i vikt fram och tillbaka i flera år.
Ser för fan ut som att jag ammat 3 barn. usch.
Nej, helt klart ska jag fixa tuttarna någon gång! När jag fått ungar och ammat klart lär mina tuttar hänga nere vid naveln, och det tänker jag fan tillåta. Så en operation it is i framtiden!

Nu har True blood kommit ut på svt play! Ska se det och sedan duscha eller sova :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0