Men ååh.

Nu orkar jag snart inte mer.
Orkar fan inte vara sjuk längre.

Huvudvärken kom tillbaka för ett tag sedan också.
Så, täppt näsa, svullna rinnande ögon, tungt att andas, massa tryck i bihålorna och en fet huvudvärk. till och med käken har börjat göra lite ont.
och slemmig hosta, det får man inte glömma! Den har även börjat dyka upp. väldigt mysigt.

Jag vill bli frisk, så att jag kan äta.
Visst, jag kan äta nu, men då måste jag tugga med öppen mun, vilket jag tycker är svin äckligt. (blir extremt äcklad av folk som tuggar maten med öppen mun). Så jag skiter i att äta.
Dessutom är det inte heller roligt att äta när man inte känner någon smak. Känns väldigt meningslöst.

Nä nu blev allt meningslöst. Så ska ta och typ.. Jag vet inte.. sitta och ruttna och snora lite till. Sova kan jag ju glömma, kommer aldrig kunna somna med så här täppt näsa.

Kommentarer
Postat av: Hedman

Jaaaaaaaaa!!! Jag hatar också folk som tuggar med öppen mun. Eller smaskar xD Jag får typ psykbryt om jag sitter breve nån som gör så.. Haha jag trodde jag var ensam om att hata det!

2010-04-20 @ 00:45:10

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0