Lördag

Den här veckan har gått alldeles för fort.. Snart är det skola igen, och det sätter igång ångesten. Orkar inte fara tillbaka dit, men jag måste..

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna.. Torsdag åkte jag ju till Happis. Blev att lämna Felix hemma hur mycket jag än ville ha han med mig.
Sov hos mamma över natten.
Fredag morgon hade jag tandläkare.. Usch. Ville inte alls stiga upp på morgonen och ville bara gråta när jag satt i väntrummet.
Nå, inga hål i alla fall! Skönt att höra. Däremot tänker dem inte göra något åt min tand som hela tiden skär upp tungan, så det får jag helt enkelt leva med. "Du har vassa tänder, de är det som skär upp tungan, ingen spricka i tanden som du trodde".. Jaha..
De tjatade uti tandtråd.. Jo visst, lätt att använda tandtråd när jag inte får bort tråden från tänderna sen.. haha.
Fick frågan om jag var nöjd med mina tänder eller om jag vill ha tandreglering.
Ljög och sa att jag var nöjd, har inga pengar att betala för eventuell tandreglering. De där skulle de ha frågat för några år sedan istället..
De tyckte att det var bra att jag var nöjd med tänderna, för har tydligen fint bett osv.
Njaaä, kan inte hålla med, hatar mina hörntänder..

Nå, igår åkte jag då hem igen. Ronja kom med mig också.
Såg film och sedan sådde vi lite frön. Lite tidigt tror jag, men vi gjorde det mest som ett experiment. Kommer inte ihåg hur man sår, så nu får man se om de blir något utav skiten..
Bytte även gardiner igår. Yey.

Idag har vi vaknat vid 11.
Käkat frukost och plockat undan lite här hemma.
Får se vad som händer idag, ska se på den andra filmen vi hyrde och sedan ska jag nog köra Ronja till bussen så hon får åka till Happis. hon skulle bara sova över natten så.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0