Torsdag

Kan tala om att jag är fruktansvärt trött i kroppen!
Var i skolan idag, vi var och planterade.. :) Var enda tjejen idag, och kan verkligen säga att killarna är hur gulliga och hjälpsamma som helst!
Är ledig imorgon, för vi planterade resten av lådorna som fanns.
Har lite dåligt samvete, känns dåligt att vara ledig imorgon när jag bara varit och planterat en dag. Men jag har istället kämpat som en jude idag för att gottgöra de!
I början gick de segt, jag kände mig extra dålig för att alla fick vänta på mig för att jag var så sölig, men efter ett tag så höll jag samma tempo som dem!
Tyckte själv att jag skötte mig bra! =)

Så nu jävla kan jag bli sjuk i 3 dagar!  Då menar jag ordentligt sjuk. Men man får se.
Eller nej, på lördag ska jag ut och lägga spår med Steven på Vitheden med Valpkursen. Har inte blivit av men nu på lördag ska vi börja..
Ojoj, Vitheden.. Lite less jag är på att vara där nu när vi varit där med skolan så mycket..

Ja, är hemma lite tidigare än tänkt också..! Egentligen ska jag vara hemma vid  16 tiden för bussen går 15.30.
Men Löken insisterade på att köra hem mig, så visst.. :)
Ska betala för de när jag fått pengar! Skiter i vad han säger ;)

Och till en tråkig sak idag.. Bussen har nu höjt biljettpriset till 16 kr.. väldigt tråkigt.. Blir dyrt i längden. Måste fixa de där körkortet nu, och köpa en riktigt bränslesnål bil! Kanske en skattebefriad Diesel ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0