Torsdag

Oj vad jag sov igår! Somnade vid 16.30-17 tiden, sen vaknade jag från och till där emellan. Fredrik kom hem vid 21.30 och väckte mig, men jag somnade så klart om.

Denna dag vaknade jag 06.10, duschade, fixade mig och sen fixade jag alla Stevens grejer. 07.20 så kom Kjell och hämtade oss och så åkte vi till Kalix.
På skolan fixade jag in Steven i hundgården och sen gick jag och åt frukost.. Ibland hinner man inte äta hemma, och då måste man snylta någon macka från skolan :)
Hade skogsskötsel, men läraren skulle bort, så vi fick jobba ensamma hela dagen. Jag och Löken hade ansvaret för klassen ! haha.
Men allt gick bra tycker jag :)

Sitter nu hemma, har varit här ett tag, fick åka hem med Josse och Matte :)
Känner mig astrött och seg, så ska nu ta lite nässpray, läsa lite bloggar och sen kanske jag sover en stund.
Är ledig imorgon, tjoho!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0