Tisdag

Tjohej!

Sitter nu här hemma, fick sluta tidigare idag eftersom jag måste ringa Agria och vara lite arg. Kanske är arg i onödan, men jag litar inte på dem! Så mest troligt så blir hundarna av med försäkringen där idag.

Har målat klart köpmansdisken nu, och den står i köket och är så fin! Tar foto sen när jag skruvat dit den sista luckan och satt grejer på den osv.

Ska nu läsa lite bloggar och efter det ska jag sätta igång med skolarbetet. Fanns lite saker som jag behövde skriva en recension om, som jag inte alls vetat om! Men det kommer att gå fort.

Emilia och hennes lilla Teddy är hos oss och hälsar på. Stackars Teddy, han kommer inte finnas kvar hos oss länge till. Vill bara gråta :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0