Tisdag

Jag hade missuppfattat, jag trodde vi skulle vara på Vitheden när vi nu har "vithedendagarna". Men vi hade det på skolan, vilket var toppen!

Jag var då guide. Fick en trevlig liten grupp som pratade på som bara den! Dem ställde en massa frågor, och det tyckte jag verkligen var bra, annars blir det bara jobbigt och tråkigt!
Blev lite tjorv på min första station, kom efter ett tag 2 grupper till, så jag fick planera och fixa så att allt skulle flyta på, men så klart skulle en av de andra guiderna inte göra som jag sa, utan tvärt om. *suck & morr*
Annars hade jag väldigt trevligt!

Imorgon har vi samma sak. Känns lite tråkigt att vara guide en gång till, men det får funka. Inte så tokigt ändå. Men ska ta med mig Steven till skolan imorgon om vädret inte är allt för dåligt, så får han gå med på turerna. Skiter i vad folk kommer säga, men det är så jobbigt för mig att lyssna på samma sak en gång till, och när man redan kan de som ska sägas.

Nå väl, nu är jag hemma i alla fall. Funderar på om jag ska sätta igång och fixa någon mat, eller om jag ska tvinga med Fredrik ut på en promenad. Nå, de får jag se hur man gör.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0