Tisdag

Börjar med att berätta att jag nu är hemma från skolan.

Denna dag började med att jag fick sitta hur länge som helst och vänta på att Samhälls skulle börja.. De andra hade Matte B på morgonen. Inte fan har jag fått någon information om att matte B skulle börja nu. Så jag skiter i det helt enkelt, då får de vara!
På samhälls gick vi igenom om samer osv. Boring.
Lunchen bestod av fylld korv och potatismos! Alls hemmagjort såklart ;) Tyckte de var gott!
Idrott, blev fotboll. Hör och häpna! JAG var med och spelade! Kände mig verkligen liten och hjälplös när killarna kom och skulle ta bollen ifrån mig! haha. Och jag gav mig in i klungan ibland och skulle sparka iväg den :p Dem där killarna, de är som flaggstångar i mina ögon!
Blev Samhälls igen efter idrotten, och då blev det att se någon film om samer.. Boring again.. Men man lärde sig något i alla fall!

Och sen till något annat! Jag och Fredrik "firar" ett år idag! :) Tänk, ett helt otroligt år! Inga bråk, inge tjaffs.. Fan så härligt! Och det bästa av allt, jag blir mer och mer kär för varje dag som går. Jag får inte nog av min älskling ^^

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0