Steven.. :(

Jag är fortfarande orolig över Steven..
Vet helt säkert att han inte kan ha ätit något olämpligt! Kan nästan sätta min vänstra hand på de! Och vänsterhanden betyder väldigt mycket för mig eftersom jag är vänsterhänt!
Jag vet att han är hopplös med att äta allt han kommer åt, så han får int gå ut ensam nå mer. Och inomhus kan han inte äta något olämpligt heller.

Har börjat läsa om epilepsi hos hund på internet..

Det här stod på Agria:
"Efter anfallet brukar hunden vara förvirrad och orolig. En del känner inte igen sig. Hunden raglar och skäller, och i enstaka fall kan den uppträda aggressivt."

Enligt Fredrik så verkade Steven förvirrad när vi kom hem.. Han visste inte riktigt vad han höll på med när han gick in i vardagsrummet och gick ut i köket igen.. Jag själv såg det inte..
Och så stod det även att Epilepsi är vanligt hos fågelhundar, och han är ju ändå en Flat..

Blev inte så mycket klokare, stod även något om att dem kan få mer saliv.. alltså dregla..
Händer detta en gång till så ska jag boka till i Gammelstad så dem får ta prover på han, så man får utreda ifall det kan vara Epilepsi.. Stackars killen min :(

 


Ursäkta, men jag har lite skitigt hår. Men hey, thats me!
Steven får idag vara uppe i soffan i smyg ^^ Tycker så synd om honom.
Annars har jag en åsikt om att stora hundar INTE ska vara i soffan och sängen, men idag gör jag ett undantag!
Bara inte en vissa person får reda på detta ;p Denna person skulle inte bli så glad om han fick veta! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0