Söndag

Guud så skönt, idag har jag fått sova så länge jag velat! Vaknade första gången vid 06.30, men jag blundade och somnade som tur var om efter ett tag.
Vaknade lite före tio, skönt! Felix märkte när jag vaknade, så han kom direkt smygandes och skulle börja busa :) Go hunden!

Försöker nu få Felix att förstå att man Inte får sätta på katten, som dessutom är en kille! Men de är inte det enklaste kan jag tala om! Har nu försökt få han att förstå i några månader, men det går inte riktigt ändå fram i hans hjärna.. haha.

Idag är det tvätta kläder och städa som är på schemat, om jag orkar dvs. Annars så är det Tacos till middag som gäller! nam nam!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0