Söndag

Host, host och lite mer hostande.
Har legat och hostat hela natten, och har nu skitont i lungorna och blodsmak i munnen..
Förkylningen blir inte bättre heller. Nåja, jag har kunnat känna smaken av en macka på morgonen när jag åt lite. så det är väl ett steg framåt!

Känner mig lite bättre, men det tar ca 2 timmar innan jag hunnit kurera mig så mycket så att jag mår så här pass bra. Börjar med hostmedicin, sen går jag och försöker snyta min täppta näsa, tar nässpray, väntar ett tag, sen tar jag en treo. Efter allt de där så är de bara att lägga sig ner på soffan och försöka vila tills huvudvärken är borta.

Har sovit skitdåligt inatt, och inte bara pga att jag är sjuk, utan för att Fredrik har armbågat mig i huvudet typ femtioelva gånger.. Till slut blev jag så less på hans armbågande (och att jag inte fick sova) så jag tog och armbågade han tillbaka, men inte i huvudet då. Och inte lika hårt som han gjorde :p haha. Dock så sov han, så han visste inte vad han höll på med..
Vi behöver verkligen en större säng!
Här för inte så länge sedan, så vaknade jag med ansiktet upptryckt mot väggen

Nej, nu av någon anledning började det lukta min Paris Hilton parfym här inne i huset. Ronja har då antagligen varit och rotat i toaskåpet och hittat den, och sen tappat den i golvet på toa eller sprutat för mycket på sig, för till och med en näsa som är snuvig känner den doften!!

Måste gå och kolla vad hon håller på med. Skönt att hon åker hem nu alldeles strax.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0