Seg dag

Den här dagen har gått så förbannat segt! Har bara velat slita av varenda hårstrå på kroppen.. Nä, inte riktigt, hehe.

Har inte blivit av att städa idag. Men har gjort Tacos idag i alla fall! Verkar som att det är många som ätit de idag :p

Var ut tidigare idag och gick med hundarna. Fredrik kom med och han visade en stig som jag aldrig gått på tidigare.. Oh my, säger jag bara.. Den gamla granskogen, den var så fruktansvärt mysig. Vet inte varför, men jag fylldes av en sån härlig känsla. Var så sagolikt på något sätt.
Jag vet, de låter knäppt. Men jag blev så tagen av någon anledning, var så fruktansvärt mysigt att gå där!
Vågade dock inte gå så långt in, höll oss nära vägen, är ju fortfarande älgjakt så man kan ju råka gå in på fel ställe och... PANG! det vill man ju inte..

Aja. har inte blivit så mycket bloggande idag, har mest hängt på Facebook och spelat en massa olika spel :p haha.
Nej, nu ska jag läsa bloggar som jag inte läst idag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0