Onsdag

Blev inte att åka till skolan idag..
Har inte hostat så mycket idag, men ville inte riskera att åka ut i skogen och plantera när jag har ont i halsen och inte har några regnkläder..
Man måste ju så klart ha regnkläder när det är dåligt väder ute! I alla fall jag, för jag blir så lätt sjuk. Jätte jobbigt, men finns ju inget jag kan göra åt de.
Nåväl, de är fixat nu! Fredrik åkte till Granån och rotade runt, och jag har nu fått hans (?) gamla regnkläder! Sötnosen min ^^
Okey, dem sitter som ett tält på mig, men dem är snygga ;)

Aja. Har dåligt minne, men är det inte hockey i Kalix idag? Luleå vs. skellefteå? eller nå sånt?
Kjell skulle fixa biljetter åt oss i alla fall ;D Me like!
Hockey, hockey, hockey! OH OH OH! Nice :p Taggad som fan på å se dem ;p Hoppas verkligen de var idag!

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Mest legat och sett tv, försökt vila och kurera halsen med lite Thé, men det har inte lyckats så bra..
Tror jag fick feber under natten, innan jag gick och sov. För jag frös som fan ett tag och sen så började jag svettas som en gris tills jag gick och sov..
Men men..

Är så shoppa sugen! Vill på Gina Tricot och handla! Det riktigt kliar i fingrarna.. ÅÅH . Men jag får då vänta i minst 18 dagar till! :O åh nej.. 18 dagar, då kommer tröjorna jag vill ha hinna t slut, bara för att jag har sån otur! :'(

Nej, nu ska jag läsa aftonbladet!


Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du känner dig bättre snart. =)

2009-09-02 @ 14:06:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0