Onsdag

Nu tog jag mig tid till att blogga.

Dagen började med att jag sov alldeles för länge! Steg upp först 07.10. Och hur bra är de när bussen går 07.30?! haha.
Men jag hade turen att Kjell kom förbi här just då och då fick jag åka in med honom till Kalix! Yihaa, tjänade 16 kr på de!
Gick sedan och letade rätt på lärare osv, skulle egentligen ut och röja idag. Men jag skulle till vårdcentralen och ta prover 8.55, så jag hann inte komma med.. Men det ordnade sig! Fick sitta med 2:1orna när dem hade skogsskötsel, så imorgon när vi egentligen ska ha skogsskötsel, så ska jag ut med 2:1 och röja istället :)

Fick sluta tidigare idag så att vi hann hem med tidiga bussen. Skulle egentligen sluta 13.30, men bussen går 12.40, så fick sluta tidigare så man slapp sitta och vänta till 15.30! Kbt är ganska snäll ändå ;p haha!

Fredrik sitter på schenkers hemsida och är som ett barn på julafton som väntar på att få öppna julklapparna. Han vill att hans paket ska komma fram till Kalix nu :p haha. Han uppdaterar sidan var 10:e minut typ! :p han gick ut, så jag antar att han nu ringde dit för att höra hur långt hans paket tagit sig ;p

Nå, nu ska jag nog diska! hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0