Onsdag!

Herregud, jag har gått omkring typ halva dagen och trott att det varit torsdag. Inte bra!

Idag var det då den sista dagen av "vithedendagarna". Skönt!
Skulle komma Haparandabor och kolla idag, 6:or! Jag tänkte, "nej, men de kan väl bli roligt" . Så jag tog en grupp med happisbor.. Ångrade mig rejält sen efter ett tag. Snorungarna gnällde om att det var tråkigt, lyssnade inte, var dryga, kaxiga och väääldigt otrevliga.
Hade en sådan stor lust att strypa dem alla, men jag höll mig.
Fick även hjälpa till att sköta sista gruppen i maskinhallen, där minikranarna är. Gick väl bra, men jag fick bli arg på en liten pojke som inte lyssnade på ett skit av vad jag sa utan han våldade och flängde med kranen bäst han vill, även om jag sa åt honom att vara försiktig.
Kanske finns folk som inte förstår varför jag bad honom vara försiktig, men de är för att dem kostar så jävla mycket att laga, som att laga en riktig skotare! Och de där är vårat tidsfördriv på långa raster och när man sitter och väntar på bussen.

Har kommit hem för 30 minuter sedan typ. Lite mer. Löken erbjöd sig att köra hem mig, han tyckte att jag inte skulle behöva vänta på bussen så länge.. :) snällt!
Han och den andra killen (glömt bort namnet), kom in och tittade snabbt i huset osv. Sen åkte dem iväg.

Får se vad som händer, har en massa tv-program som jag vill se.

Nej, nu piper Steven, han vill bajsa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0