Natti

Har suttit och sett på Scary movie 4.. Fredrik satt och såg den med mig ett tag, men sen somnade han.. :(
Så nu ligger han i sängen och sover och jag funderar på om jag ska ta och småstäda lite innan jag lägger mig..

Farmor kanske kommer förbi imorgon, de beror på.. Vi ska mest troligt åka till Haparanda, för Fredrik måste och lämna in sin dator.. Men man får se hur de blir.
Farmor lär väl komma ganska tidigt.. Men som sagt, man får se hur de blir.
Har mina aningar om att det egentligen inte är hit hon är påväg, utan någonannanstans, så då kan hon lika gärna vara om de är så. Men jag ska inte dra förhastade slutsatser.

Aja, nu ska jag rensa kattlådan, sen plocka ihop lite reklam osv.
Fan hatar den där reklamen. Ligger tidningar fan överallt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0